Поштовани родитељи и ученици,
Узимајући у обзир изгубљене часове услед обуставе наставе, а у циљу што ефикасније и рационалније организације надокнаде, реализоваћемо део наставе по хибридном моделу.
Хибридни модел представља флексибилан приступ настави који комбинује непосредни рад у школи са учењем путем изабране платформе (у нашем случају – Google учионица). Овакав модел омогућава:
Организација наставе у данима хибридног модела:
Ученици су најмање оптерећени пошто се тог дана по два часа реализују путем платформе за учење у школи, односно три часа уколико ученици немају 7. час. Наставници ће на платформи постављати:
Настава се реализује у складу са редовним распоредом часова. За предмете у којима се вежбе иначе изводе у две групе, а за чију реализацију није потребан рачунар, одељење се спаја у једну целину уз одобрење директора школе, ради рационализације наставе.
Део наставних садржаја који се могу међупредметно повезати реализоваће се и у оквиру тематске недеље, што ће додатно омогућити креативније приступе, функционално повезивање знања и лакшу надокнаду појединих часова.
Тематска недеља представља облик организације наставе у коме се различити предмети повезују око заједничке теме, са циљем остваривања међупредметних компетенција, функционалног знања и дубљег разумевања наставних садржаја. У току тематске недеље:
У оквиру тематске недеље, надокнађујемо одређене наставне садржаје, при чему се постиже боља повезаност градива и већа укљученост ученика. Реализација наставе на овај начин омогућава индивидуализацију, развој критичког мишљења, сарадњу и креативност, што је у складу са савременим образовним приступима.
Сматрамо да је овакав модел оптималан, јер омогућава квалитетну и прилагођену надокнаду уз смањено оптерећење ученика.
Тим за планирање надокнаде изгубљених часова